  • Data: 2011-12-27 14:34:46
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Naprawdę. No, chyba że jesteś palantem, który złośliwie codziennie
    > stoi pod drzwiami i domaga się zapłaty, ale to już twoje hobby ;->

    wysyłam listy polecone, wykonuję rozmowy telefoniczne itd..

    każde z tych działań oprócz kosztów bezpośrednich pochłania też czas, który
    ma swoją wartość.

    pomijając że mogę wynająć do tych czynności kancelarię adwokacką która
    wygeneruje np 400 zł kosztów za każdą godzine zajmowania sie wierzycielem.

    > Wszelkie uzasadnione koszta zwłoki w zapłacie.

    już ci macso wyjaśnił...