    From: "macso" <m...@p...oiniet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Date: Tue, 27 Dec 2011 10:48:58 +0100

    Użytkownik "Marek Dyjor"

    > naprawdę?
    >
    > znaczy sadzisz że te grosze które dostajesz w ramach odsetek np od
    > zaległych 2000 zeta pokrywa wszelkie koszty?
    >
    > to czemu komornik dolicza koszty egzekucji?

    widzę że potrzebne szkolenie z zasada funkcjonowania rynków finansowych.
    Odsteki należą się właścicielowi kapitału ( w tym przypadku beneficjentowi
    opłat czynszowych),
    a z zasady nie są po to żeby pokryć koszty, tylko to jest wynagrodzenie za
    bezumowne korzystanie z kapitału.
    Uzasadnione koszty które jest w stanie udowodnić, może dochodzić oddzielnie.
    Natomiast koszty egzekucji, to są koszty działania komornika, on przecież
    nie dostaje odsetek karnych które są naliczone.

    macso