    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Tue, 21 Nov 2023 15:07:41 +0100

    On Mon, 20 Nov 2023 16:36:01 +0100, Kviat wrote:
> [...]
    [...]
    > Nie muszą.
    > Musi ten, który zapierdala.
    >
    > Drobna, lecz subtelna różnica.
    > Wiem, dla ciebie i policmajstra za trudna do ogarnięcia.

    > Dziwne tylko dla ciebie. I pewnie dla policmajstra...

    P.S.
    https://www.carscoops.com/2022/04/no-charges-for-bug
    atti-chiron-owner-who-hit-259-mph-on-the-autobahn/

    wychodzi na to, ze mu nawet mandatu nie dali, a to juz 2 lata minęło.

    A dziwne prawnie, ze jakby tak wolniejsi nie musieli uważać, to by
    drogę czesto zajezdzali. A bardzo rzadko zajezdzają.
    A szybsi by jechali 130, moze 150.
    A jezdza i 180 i 200 ... bo 250, czy 300 czy 417 to jednak jakis
    ewenement jest.
    No i w koncu jak by to miało byc - limitu predkosci nie ma, a 130
    przekroczyc nie wolno?

    P.S. Brak limitu ale "resonable and prudent" w Montanie padło szybko.
    Z glinami nie dojdziesz ile to jest :-)
    No ale potrzebny dojrzały system prawny :-)

    J.