  • Data: 2023-11-21 14:56:48
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Nov 2023 21:00:36 +0100, Shrek wrote:

    > Jak się uprą to możesz wcale samochodu nie prowadzić... Jak na razie
    > linia orzecznictwa jest taka, że 130@50 dalej nie jest zamiarem
    > ewentualnym - jak dla mnie niesłusznie...

    No widzisz - 60/40 akceptowalne, tzn mandat sie nalezy,
    130/50 juz nie - w/g ciebie.
    A po Wisłostradzie ile jedziesz?

    To teraz przelicz na dopuszczalną 140 :-)

    Wez jeszcze pod uwagę, ze 50 jest tam dlatego, ze duzo pieszych,
    przejsc. A na autostradzie tego nie ma.

    > Patrz wyżej.

    No ale 50 wprowadzili w terenach zabudowanych, bo zdaniem biegłych -
    pieszy ma dużą szansę przeżycia. A przy 60 znacznie mniejszą.
    Wiec 60 to zabójstwo :-)

    J.