  • Data: 2023-10-10 12:35:51
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Oct 2023 23:45:35 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Myślę, że jakoś go musieli uzasadnić. Co więcej, jak adwokat podniesie
    > zarzut, że pokłamali we wniosku, to mogą go nie deportować. Były już

    Dlatego tym bardziej nie wspomnieli.
    Jest podejrzany o spowodowanie wypadku ze skutkiem smiertelny,
    moze nawet zabójstwo, jest na to troche dowodów, i to wystarcza.

    > takie historie. Facet dostanie azyl w kraju arabskim, bo w Polsce trwa
    > kampania i ktoś "na siłę" z niego mordercę robi.

    Tylko po co ZEA miałyby mu azyl dawać ?

    > Postępowanie opiera się na dowodach, a nie domysłach. Nie próbowaliśmy
    > mu doręczyć przez pocztę wezwania. Skąd wiadomo, że by się nie zgłosił?
    > Niby do Turcji wyjechał, ale przecież na termin czynności mógł wrócić.

    Najpierw jednak trzeba doręczyc, bo inaczej nie zna terminu :-)

    > Trudno skomentować.

    Poczekamy, zobaczymy.
    Myślę, ze wydadzą bez ceregieli.
    No chyba, ze zna tam jakiegos szejka :-)

    zaraz ... a jaki tam mają limit predkosci na autostradach ?

    J.