    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Thu, 5 Oct 2023 20:59:03 +0200
    <B6aTM.13822$zs26.1484@fx04.ams1> <_faTM.75929$07Jf.1841@fx12.ams1>
    <70ls4yhfpxvp$.1b0lw5hfiprln$.dlg@40tude.net>
    <ufjjdd$rql$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1l7z2lkz2ovsw.91565igq0kl4$.dlg@40tude.net>
    <ufjoje$rql$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1ozu7y5rhsdu5.mez1wiu3m42y$.dlg@40tude.net>
    <ufkb71$rq2$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ufkbp8$kck$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ufkdp3$rql$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ufkgqg$kcj$5$Shrek@news.chmurka.net> <QpmTM.182$U4F3.144@fx09.ams1>
    <ufld1p$tpd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <r7gwy8n4hd2y$.13u4vu3sz2n2j$.dlg@40tude.net>
    <ufme4t$180$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ymrqsb0hup4.cw2hrcja3744$.dlg@40tude.net>
    <ufmj29$180$3$Robert_W@news.chmurka.net>

    > No zaraz po zdarzeniu, przyznanie się, współpraca, skrucha, to by Ziobro
    > nie miał co robić.

    Sądzę, że zaraz po zdarzeniu, to kierujący BMW był przekonany, ze to
    wina KIA, bo zamulał na lewym pasie. Codziennie na drogach szybkiego
    ruchu jeździ szereg takich ludzi. Trudno mi powiedzieć, ilu z nich
    przekracza 200 km/h, ale do spowodowania zagrożenia, to wystarczy i 180
    km /h, jeśli kierujący nie zwalnia pomimo zajętego pasa, tylko najeżdża
    Ci na tył domagając się zwolnienia pasa.

    Jak ma facet wolny pas i dobry samochód, to niech sobie i te 250 km/h
    jedzie. Osobiście jestem przeciwny, bo z reguły co chwilę trzeba hamować
    i wcale na całym odcinku się szczególnie szybciej nie dojedzie, a co się
    przy tym człowiek oszarpie? Natomiast nie byłoby problemu, jakby nie
    najeżdżał na tył poprzedzającego pojazdu i nie musiał podejmować nagłej
    decyzji, by go od prawej omijać.

    --
    (~) Robert Tomasik