    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Thu, 5 Oct 2023 16:17:46 +0200
    <B6aTM.13822$zs26.1484@fx04.ams1> <_faTM.75929$07Jf.1841@fx12.ams1>
    <70ls4yhfpxvp$.1b0lw5hfiprln$.dlg@40tude.net>
    <ufjjdd$rql$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1l7z2lkz2ovsw.91565igq0kl4$.dlg@40tude.net>
    <ufjoje$rql$3$Robert_W@news.chmurka.net>
    <1ozu7y5rhsdu5.mez1wiu3m42y$.dlg@40tude.net>
    <ufkb71$rq2$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ufkbp8$kck$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ufkdp3$rql$4$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ufkgqg$kcj$5$Shrek@news.chmurka.net> <QpmTM.182$U4F3.144@fx09.ams1>
    <ufld1p$tpd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <r7gwy8n4hd2y$.13u4vu3sz2n2j$.dlg@40tude.net>
    <ufme4t$180$2$Robert_W@news.chmurka.net>

    On Thu, 5 Oct 2023 15:41:14 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Kto mu doradził spieprzanie? Chyba większe szanse miał, że dostanie w
    > zawiasach niż, że go nie złapią.

    Po takiej nagonce? Odsiadka pewna. Sam widzisz, ze Ziobro to mu chce
    zabójstwo dosolic. I nie wiadomo, czy sąd sie tu nie ugnie ...

    Wiec sie zastanawiamy, gdzie lepiej siedziec :-)

    Tylko raczej nie ma wyboru - jak go posadza w ZEA za fałszywy
    paszport, to na koniec deportują do Polski :-)

    > Po ilu latach to by się przedawniło, gdyby ucieczka się powidła?

    Zabójstwo to chyba bardzo długo.
    Ale w czym problem - sa fajne kraje na swiecie, mozna sie nie
    zastanawiac ile się bedzie przedawniało.

    Tylko maly problem z paszportem, jak sie biometryczne upowszechnią ...

    J.