  • Data: 2023-10-03 17:36:15
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2023 o 15:07, J.F pisze:

    > A nie, inna grupa, samochody, był taki, w watku "beczka pełna mułu".
    > W ogłoszeniu "przebieg udokumentowany 300tys", a naprawde 330 tys.
    > "no o co chodzi - udokumentowany 300 tys, na tyle są dokumenty".

    No mniej więcej tak jak policja - w wypadku uczestniczyły dwa, ale tylko
    jeden udokumentowany notatką policyjną:P

    > No to miałes, ze w innym wypadku uczestniczył pieszy i policja bardzo
    > chce z nim porozmawiac :-)

    Jeśli policja uznała że pieszy uczestniczył w tamtym wypadku, to widzę
    tu parę niedociągnięć w stwierdzeniu że bemka z której wyrwało koło w
    wypadku nie uczestniczyła...

    Takiej argumentacji się spodziewam:(

    --
    Shrek