  • Data: 2023-10-03 18:15:08
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.10.2023 o 18:07, J.F pisze:

    > 16.09.2023 23:06
    > "Widać na filmie że migał światłami żeby mu zjechać"
    >
    > a filmy sa trzy. Drugi stąd
    > https://www.facebook.com/bandyci.drogowi/videos/2045
    02632646921/?ref=embed_video&t=7
    > 16.09 21:21 .. ale gdzies chyba jest oryginal jeszcze wczesniejszy,
    > bo podpis "BMW M8 wyprzedza autora nagrania - jedzie bardzo szybko po
    > czym się rozbija się." a na tym filmiku tego nie widać.
    >
    > Ktos szybko wysłał, czy artykuł edytowany później?

    Być może edytowalny, bo jest pod filmem "z ostatniej chwili". Natomiast
    nie podejrzewam żeby daty i godziny przy komentarzach były lewe. Tak jak
    pisałem - od początku było o dwóch samochodach w tym BMW.

    Więc co - wszyscy wiedzieli tylko policja nie? Bez jaj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!