    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Tue, 3 Oct 2023 13:08:57 +0200
    <LJIRM.73287$uu_.60457@fx09.ams1> <vRIRM.78976$vGnf.17079@fx15.ams1>
    <uf8ul7$b9b$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <OX1SM.59475$t4G1.44595@fx10.ams1>
    <ufbdmb$cot$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cpnSM.79766$NSo2.17078@fx13.ams1>
    <ufe0v2$4ao$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <fYvSM.75903$07Jf.42507@fx12.ams1>
    <uff6ls$4ao$14$RTomasik@news.chmurka.net>
    <qXISM.59511$t4G1.21577@fx10.ams1>

    On Tue, 03 Oct 2023 00:07:50 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > To był przykład. Nadal nie wiem, dlaczego przyjmujesz, że gość
    > zaplanował to sobie z tak dogłębnymi szczegółami. Oczywiscie technicznie
    > miozna zrobić wiele, ale nie każdy to zrobi. Poza tym po co, skoro mógł
    > wyjechać do Niemiec z wyłączoną komórką i nigdy się już z niej do żadnej
    > siecu nie logować? Jeśli chciał, żeby myslano ze jest w Niemczech to też
    > nie wymaga to żadnych wyszukanych cyrków z wysyłaniem czy podrzucaniem.

    Jak chcesz sprawic wrazenie, ze jestes w Niemczech, będąc gdzie
    indziej, to wymaga.

    > Jak już się czepiasz nieistotnego w sumie punktu, to 253km/h
    > zarejestrowała czarna skrzynka jako predkość w momencie zderzenia. Można
    > założyć, że wczesniej hamował. 300km/h bodajże wynikało z jakiejś
    > analizy z kamerek.

    Ta czarna skrzynka mogla by miec predkosc sprzed hamowania,
    czy z paru sekund przed uderzeniem ...

    > Prawnie (w skutkach) prawdopdobnie w żaden. Ale ja tu bardziej o public
    > relation, nie o prawie.

    Teraz moze byc kwestia zachowku i odszkodowania/nawiązki dla ofiar :-)

    > Ja tu plącze aresztowanie z zatrzymaniem, stąd pewnie część
    > nieporozumienia. Ogólnie zgodze się, że jakby go tam zatrzymano na
    > miejscu i jednoczesnie zatajono udział bmw w wypadku to byłoby jeszcze
    > większe kuriozum. Ale niestety ciągle wpisuje się to w logikę próby
    > zatajenia czegoś.

    Nadal uwazam, ze krótka notatka "ku przestrodze" moze nie zawierać
    dokładniejszych danych. Szczegolnie jeśli to hipoteza.
    I moze nawet objęta tajemnicą śledztwa ...

    J.