    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Date: Tue, 3 Oct 2023 12:58:41 +0200
    <LJIRM.73287$uu_.60457@fx09.ams1> <vRIRM.78976$vGnf.17079@fx15.ams1>
    <uf8ul7$b9b$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <OX1SM.59475$t4G1.44595@fx10.ams1>
    <ufbdmb$cot$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cpnSM.79766$NSo2.17078@fx13.ams1> <ufdg09$960$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <3_rSM.90595$djA2.82161@fx14.ams1> <ufdilk$b8g$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <TbsSM.79771$NSo2.12258@fx13.ams1>
    <ufe18g$4ao$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Y2wSM.75904$07Jf.71315@fx12.ams1>
    <ufe4r2$4ao$13$RTomasik@news.chmurka.net>
    <QBzSM.22221$ZGM9.4838@fx07.ams1>
    <lgc5w6r0y978$.1ah35c0l5gqat$.dlg@40tude.net>
    <YfJSM.90648$vGnf.85836@fx15.ams1>

    On Tue, 03 Oct 2023 00:29:44 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > No ojciec.

    > Nie mam pojęcia, ale chyba rozsądnie dochodowy, czy tez to bmw nie ma
    > nic wspólnego z ojcem?

    Jak mieszka w Niemczech, to moze nie miec.

    > W każdym razie na dwoje, a nawet troje babka wrózyła. Nie jest to aż tak
    > nieprawdopdobne, że ojciec był szczerze przekonany o braku winy syna.
    > Nb. wiadomo kto poza synem tym bmw jechał?

    > Bo raz, pewnie nikt tam nie pomija uczestnictwa, któregoś z pojazdów. A
    > dwa, nie ginie w nich cała rodzina. Połaczenie tych 2ch rzeczy jest tu
    > krytyczne.

    IMO - rodzina sie zdarza, smierc w pożarze bulwersuje dodatkowo,
    Ale jakby nie ten filmik "jechal 300km/h", to moglby nikt sie nie
    zainteresować.

    > O tyle miała znaczenie, że pewnie wiadomo było o tym bmw już wtedy.

    no - na zdjeciu jest :-)

    > Wystarczyło napisać co wczesniej napisałem i nie było by połowy tego
    > zamieszania.

    > Te 100 mandatów nie są chyba za 250-300km/h?

    Tam 110 wolno :-(
    A duzo szybciej na odcinku sie nie pojedzie, bo zablokują ..

    > Zresztą, ponownie, to
    > kombinacja czynników, nie każdy z nich osobno. Jakby jechał te 110 i
    > pominięto informacje o bmw, to tez by nie było takiego smrodu, ale też
    > nie byłoby powodu, żeby pomijać infromacje o bmw.

    To tylko krótka notka, o dwóch wypadkach smiertelnych.
    W bmw nikt nie zginał.

    > Po prostu, to się
    > układa w pewną całość. Słusznie czy nie, ale się układa.

    Całość moze być tez taka, ze policjanci z prokuratorem normalnie ślady
    zbierali, nie będąc pewni, kto tu zawinił.

    > Należalo, a tu wcielono się w rolę biegłych i zawyrokowano, że bmw nie
    > uczestniczyło w wypadku?

    Raczej "opinia publiczna" zaczeła naciskać.
    I tp skutecznie, wiec sie nie dowiemy, co by bylo,gdyby zostawic
    sprawe samopas.

    To tak jak ze Shrekiem - narobił rabanu, uruchomił kontakty,
    znalazl motr sam, i sie nie dowiemy, czy Policji zajełoby to
    jeszcze 12h czy dwa tygodnie ... a jak widać zabrała sie do sprawy w
    miarę prawidłowo.

    J.