  • Data: 2023-09-28 21:20:21
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.09.2023 o 20:45, Shrek pisze:
    > Normalnie w takich przypadkach ogłaszają miastu i światu "patrzcie
    > państwo dokąd ten kierowca tak się spieszył?". A już pierwszy raz
    > spotykamy się z przypadkiem że zderzyły się dwa samochody a policja
    > wspomina tylko o jednym. A przynajmniej pierwszy raz w tak głośnej
    > sprawie takie coś wypłynęło. Jak dla mnie oczywiste jest że chcieli
    > sprawie łeb ukręcić - najpierw policja mówi tylko o kii, potem
    > prokuertura wypowiada się że kia robiła się z niewiadomych powodów o
    > barierki i BMW o nią "zahaczył". Gdyby nie zrobiło się bagno to by
> [...]

    Czyli jednak od razu mówiono o tym, że to BMW zahaczyło? I prawo jazdy
    zabrano kierowcy. Trochę to psuje aferowość. Jeszcze ludzie przestaną
    klikać. Inna sprawa, że nadal nie wiadomo w jakiej to kolejności
    nastąpiło, choć niewiele to zmienia w kwestii winy, bo powinien zachować
    odpowiedni dystans, by nawet w razie wpadnięcia w barierki nie najechać
    na jego tył. Choć jeśli KIA ustępując miejsce na lewym pasie wpadła w
    poślizg, uderzyła o bariery i wróciła na lewy pas, to też nie jestem
    pewien, czy wina kierującego BMW jest oczywista.
    --
    (~) Robert Tomasik