  • Data: 2002-10-15 11:14:28
    Temat: Re: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Od: Paweł Skarżyński <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > taaa,
    > każdy przychodzi do sklepu z oferowanym przez ten sklep towarem :)
    Po pierwsze były to batoniki. Nie jakiś niewiadomo-jak-dziwny-przedmiot
    tylko zwykłe batoniki, które ja np. kupuję w większych ilościach z uwagi
    na kłopot z dostępnością (Cadbury's Picnic). Czasem jakiś mi w kurtce
    zostanie. Jeśli akurat w sklepie mają batoniki Picnic, to co, jestem
    złodziejem?
    Nie można domniemywać na podstawie posiadania batonika faktu jego
    kradzieży. Co innego gdyby był zapis video. Ale tak, to jest to po
    prostu skandal.
    To bez sensu. Supermarkety forsują takie rozwiązania (domniemanie winy),
    bo szkoda im pieniędzy na znakowanie towarów/solidną ochronę. W każdym
    widzą złodzieja, a jak sami kradną (wyłudzają poprzez różnicę cen), to
    są 'niewinni'.

    chester
    Wydzial Informatyki Politechniki Szczecinskiej
    http://setiatwips.republika.pl