  • Data: 2002-10-17 09:14:27
    Temat: Re: Czy ja musze udowadniac swa niewinnosc ?!?!
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > ludzie, zamiast bic piane, moze poczekalibysmy az wypowie sie ktos
    > kompetentny.

    Nie jestem wprawdzie prawnikiem, ale moge powiedziec, czego po podobnej
    przygodzie dowiedzialam sie w Federacji Konsumentow:
    1. Nie maja prawa rewidowac, zagladac do torby bez twojej zgody, rekwirowac
    zakupionych/skradzionych rzeczy
    2. Nie maja prawa brac na zaplecze (biora przede wszystkim po to, zeby
    postraszyc; byly przypadki, ze i kogos skopali)
    3. Maja prawo wezwac policje, ktora jest uprawniona do dzialan z pkt. 1
    Korzystniej dla klienta jest samemu wezwac policje, skarzac sie na bezprawne
    ataki sklepowej ochrony.

    Pozdro
    Ste