  • Data: 2018-05-26 22:42:35
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-26 o 19:59, Budzik pisze:

    > Nie, nie o to. Ale jak zwykle intencje jedno a efekt drugie...

    Specjaliści już wytknęli kilka przepisów które były i nadal będą martwe.

    Za to zwykli obywatele/pracownicy dostaną biurokratyczne obowiązki.
    Ja np. Będę musiał zmieniać hasło w komputerze (kilku komputerach) co
    tydzień bo w jednym ze zleceń które obrabiałem pojawiły się dane
    adresowe do wysyłki.
    Pewnie serwer z danymi powinien być szyfrowany żeby to miało jakiś sens.
    To wszystko powoduje koszty a cwaniaczkom/korporacjom handlującym danymi
    nadal będzie można skoczyć.