  • Data: 2018-05-26 23:17:11
    Temat: Re: Czy ich wszystkich do reszty pokręciło?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 26 May 2018 22:54:33 +0200, FEniks napisał(a):
    > A uczniowie nie będą mogli podpisywać się imieniem i nazwiskiem na
    > sprawdzianach ani nawet kartkówkach, tylko numerem z dziennika. Taką
    > rewelację ostatnio córka ze szkoły przyniosła.

    Moze cos zle zrozumiala, albo szkola zle zrozumiala, albo ja zle
    rozumiem - bo nie wydaje mi sie to zasadne.

    Ale ... nie bedzie juz mozna wywiesic listy wynikow z egzaminu.
    Chyba nawet z numerami z dziennika nie, bo te uczniowie w klasie
    wzajemnie znaja.
    Tyle, ze podobny pomysl widzialem juz dawno - wyniki z numerami
    legitymacji studenckiej.

    J.