  • Data: 2002-02-26 14:47:32
    Temat: Re: Czy dziecko poczete po smierci ojca...
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Szczygiel" <R...@c...ch> napisał w
    wiadomości news:3C76596D.839E70A0@cern.ch...
    > szukam odpowiedzi na następujące pytanie (a nie udało mi się nic
    > znaleźć w archiwum grupy):
    > czy dziecko poczęte po śmierci ojca z jego zamrożonego nasienia
    > posiada prawo do dziedziczenia majątku po nim?
    >
    > A jeżeli poczęło się przed śmiercią ojca a urodziło po jego śmierci?

    Wszystko jest możliwe. Ostatnio opowiadano mi,
    o kobiecie w (chyba?) Szwecji, która została zapłodniona
    spermą z banku, po jakimś czasie po urodzeniu dziecka
    zaskarżyła ojca (!!!), czyli Bogu ducha winnego dawcę,
    o alimenty.
    Wygrała.

    Zna ktoś tę historię? Bo może ktoś kto mi opowiadał
    poplątał fakty.

    Pozdrawiam ... Miroo