  • Data: 2002-02-28 07:18:25
    Temat: Re: Czy dziecko poczete po smierci ojca...
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kotewka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3c7d052f@news.vogel.pl...
    > Przynajmniej

    Moim zdaniem powinno być tak jak z krwią. Oddaję
    i nie obchodzi mnie kto ją dostanie.
    A odpowiedzialność za to, aby nie była czymś zakażona
    powinnien przyjąć bank krwi.

    > Ja sądzę, że słuszne byłoby, aby dawca był anonimowy. Na tym chyba ma
    > polegać m.in. działalność takiego Banku.

    Na pewno muszą być dane typu wygląd, przebyte choroby,
    choroby wytępujące w rodzinie itp...
    Ale nazwisko i adres do niczego nie jest potrzebny.
    Podejrzewam, że kobieta nie wiedziała konkretnie czyje toto
    a dopiero sąd nakazał ujawnić dane bankowi.

    Pozdrawiam ... Miroo