  • Data: 2012-01-20 06:27:16
    Temat: Re: Czy dziecko ma prawo do bezpłatnego leczenia?
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-19 18:48, Mini Moda pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Tybusz" <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > Tomasz, dziękuję Ci najmocniej na Świecie.
    > Wynagrodziłabym Ci tą radę nawet w naturze:D (Piekę świetne mięsa :D)
    > Nic bardziej konkretnego nie potrzeba.

    > Ciekawie by to wyglądało...
    > Może nie trzeba będzie:))
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Magda

    Nie ma problemu, cieszę się, że pomogłem :)

    Ciekawie, jak zachowałby się pielęgniarka, gdybyś przy niej zadzwoniła
    na policję i zgłosiła złamanie prawa, prosząc o przyjazd patrolu.
    Myślę, że jakiej tam ich wewnętrzne ustalenia chyba by były mniej wtedy
    ważne. Obecność policji wiele zmienia :)
    Czasami inaczej się nie da, gdy są zbyt uparci.