  • Data: 2012-01-20 10:36:02
    Temat: Re: Czy dziecko ma prawo do bezpłatnego leczenia?
    Od: "Mini Moda" <m...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Tybusz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jfb1gf$ejl$1@inews.gazeta.pl...

    > Ciekawie, jak zachowałby się pielęgniarka, gdybyś przy niej zadzwoniła na
    > policję i zgłosiła złamanie prawa, prosząc o przyjazd patrolu.
    > Myślę, że jakiej tam ich wewnętrzne ustalenia chyba by były mniej wtedy
    > ważne. Obecność policji wiele zmienia :)
    > Czasami inaczej się nie da, gdy są zbyt uparci.

    Na razie badanie sie odwleką, bo młody zamienił się w biedronkę:)).
    Ale przerażenie mnie ogarnia, na samą myśl, że będę musiała znowu stoczyć
    batalię, a wiem, że tak będzie. Jest dla mnie nie pojęte, że ludzie tu są
    tacy podli. Nie widzą nic poza swoją racją, często, jak widać kompletnie
    idiotyczną. Nie wiem, czy to występuje w całej Polsce, czu tylko w moim
    mieście? Każdy urzędnik uważa się za świętą krowę, pielęgniarki, salowe,
    sprzątaczki w urzędach, mają więcej do powiedzenia niż ich przełożeni.
    Przełożeni natomiast, to kompletni ignoranci układowi "prywaciarze".
    Co do policji, to szczerze mówiąc, wątpię aby przyjechali na takie
    wezwanie... Mieszkam tu prawie czterdzieści lat i jeszcze nic dobrego ze
    strony urzędników mnie nie spotkało.

    Dziękuję Wszystkim za pomoc, o to mi chodziło, żeby upewnić samą siebie, że
    to nie ja zgłupiałam i żadam gruszek na wierzbie,
    ino urzędasy są kosmitami :D

    Pozdrawiam

    Magda