  • Data: 2010-02-23 20:58:05
    Temat: Re: Czy dane osobowe swiadka podlegaja ochronie?
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Znam kilka osób co do których nie mam wątpliwości że z ich
    > wzrokiem nie jest najlepiej, mimo że nie włamałem się do ich
    > kartoteki medycznej.

    W momencie kiedy chcesz podważyć zeznania takiej osoby, nie wystarczy
    "nie mam wątpliwości że z jej wzrokiem nie jest najlepiej".

    Nie sądzisz że wypadałoby przedstawić jakiś wynik badania
    lekarskiego? A takowego wyniku nie masz prawa mieć, jako oskarżony
    czy adwokat oskarżonego.

    W związku z tym i tak sąd musi wysłać ją na badania - a jeśli i
    tak sąd ją wyśle, na Twój wniosek, to po co wcześniejszy
    "background check"?

    Nawet mając jej dane osobowe, nie przyniesiesz żadnego wiążącego
    dowodu. A jeśli przyniesiesz, narazisz się na kolejną sprawę
    karną...

    A żeby powziąc wątpliwości, nie trzeba jej wczesniej sprawdzać. W
    sądzie podniesiesz kartkę papieru, "czy pani widzi co tu jest
    napisane? nie?" i złożysz wniosek o zbadanie świadka przez fachowca.

    --
    Pozdro
    Massai