  • 31. Data: 2005-02-21 07:59:18
    Temat: Re: Czy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej)
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Feb 2005 06:52:39 +0100,
    Marek <m...@g...pl> screamed:

    > Dodam ze sprawa ciagnie sie od 2003 roku ... byc moze to ma jakies znaczenie
    >:)

    Jak by to okreslil futszak, jakis lonabiprowajder, i w takim wypadku nie
    sadze, zeby wskazali sprawce dzieki dowodom.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 08:58:31 user up 10529 days, 20:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    If there's a stairway to hell, there must also be a stairway to heaven.

  • 32. Data: 2005-02-21 08:36:25
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Pewnie, ze możesz, ale wóczas w moim kompuetrze nie będzie haseł ani
    > postów
    > z tego konta.

    nieprawda, wymiana dysku, usuniecie danych... brak archiwiwizacji poczty,
    poczta wyslana przez www, to metody nie pozostawiajace sladu na twoim kompie

    > Dobra, przy założeniu, że jestem w sieci lokalnej. No i zapominasz o
    > dowodzie w postaci zabezpieczenia komputera, który stoi na końcu łącza.
    > Jeśli Ty będziesz w moim imieniu posty wysyłał, to na moim komputerze nie
    > powinno ich być.

    jakbym byl o co spodejrzany ot pierwsza rzecz ktora robie to wymieniam dysk
    twardy, ale ten fakt pomijam powyzej argumenty ze na komputerze wcal enie
    mus zostac ani slad po wyslanym mailu, nawet na dysku twardym po gruntownym
    badaniu, poniewaz komputer odpowiednio skonfigurowany nie zapisuje nic na
    tym dysku, jedynie w obszarze tymczasoym, ktoy jest skutecznie nadpisywany i
    nie do odczytu dl anikogo...

  • 33. Data: 2005-02-21 08:39:32
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > ... który nie dysponuje sprzętem uniemożliwiającym tego typu praktyki.
    > I nie wszystkie sieci komputerowe używają DHCP...

    jak ktos nie uzywa dhcpd to nie ma znaczenia i tak mozna przechwycic jego
    mac i adres aby podszyc sie do switcha zarzadzalnego lub firewalla....

  • 34. Data: 2005-02-21 10:56:47
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Trudne, ale nie bez szans. Jeśli na przykład dana usługa jest związana z
    > wprowadzeniem indywidualnego hasła, to już nie bez szans. To samo, jeśli
    > spośród domowników tylko jednak osoba korzysta z komputera, albo jest tam
    > instalowany system z różnymi kontami i możliwością ustalenia kto kiedy
    > pracował. Choć masz rację, ze faktycznie w praktyce często niemożliwe to
    > jest.

    sytauacja taka, maz mowi "ja korzystalem, to ja pisalem" zona mowi "ja
    korzystalam, to ja pisalam"
    i to samo dzieciak. Unikna odpwoiedzialnosci? :-)

    P.

  • 35. Data: 2005-02-21 12:15:51
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Feb 2005 09:39:32 +0100,
    news.tpi.pl <r...@S...pl> screamed:

    > jak ktos nie uzywa dhcpd to nie ma znaczenia i tak mozna przechwycic jego
    > mac i adres aby podszyc sie do switcha zarzadzalnego lub firewalla....

    Jesli po Twoim kablu biegaja obce pakiety.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 13:14:59 user up 10529 days, 1:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Jak sobie pościelesz to... mnie zawołaj.

  • 36. Data: 2005-02-21 15:26:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Wiesz, biegły może dokonać analizy językowej. Tylko kto by to do błahej
    > sprawy robił. no i na jednym poście daleko nie zajedziesz.

    Stylizuję się na język Leszka;)
    I co teraz?

    Pzdr
    Kuzyn Zdzisław
    P.S I pozdrów tego matoła Przemka R. bo cosik go dawno nie widziałem(do KF-a
    go wrzucił ktuś czy cuś?)

    Pzdr
    Leszel

  • 37. Data: 2005-02-21 19:17:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cvaf2b$pbm$1@nemesis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    > wiadomości news:0mf9vc.9lv.ln@ziutka.router...

    > Można, bo mając wydrukowaną treść źródła postu możesz dotrzeć do logów
    > systemowych forum.

    I na tej podstawie stwierdzisz że ktoś na 100% korzystał z konkretnego
    komputera? Jak?

    --
    Marcin

  • 38. Data: 2005-02-21 19:31:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tym dysku, jedynie w obszarze tymczasoym, ktoy jest skutecznie nadpisywany

    rzecz w tym, że 90% podejrzanych nie ma na szczęście o tym zielonego
    pojęcia.

  • 39. Data: 2005-02-21 20:51:41
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Można, bo mając wydrukowaną treść źródła postu możesz dotrzeć do logów
    > systemowych forum.

    zdefiniuj co to logi systemowe forum :)
    i kto do do licha archiwizuje i po co ?!??! :)

  • 40. Data: 2005-02-21 20:53:45
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Jesli po Twoim kablu biegaja obce pakiety.

    w przypadku huba w sieci, biegaja i to duzo...
    pomijam fakt podpiecia sie do niezabezpieczonej instalcji w piwnicy...,
    rozciecie kabla itp odczyt arploga, tablicy arp z ostatnich 5 min i
    uzyskanie danych...