  • 41. Data: 2005-02-21 20:56:01
    Temat: Re: Czy cos takiego moze byc dowodem w sprawie (wydruk z grupy dyskusyjnej)
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > dysk
    > gruntownym
    >
    > rzecz w tym, że 90% podejrzanych nie ma na szczęście o tym zielonego
    > pojęcia.

    a to juz inna kwestia, biegly bedzie musial miec pojecie a ja dalej
    twierdze:
    jesli nie wzieli pacjentowi dysku i nie znalezli na nim obciazajacyh danych
    (i udowodnili ze on to wklepal) to akurat logi, wydruki i naglowki moga
    sobie do d... schowac :)
    pozdr

  • 42. Data: 2005-02-21 21:20:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <r...@S...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    danych
    > (i udowodnili ze on to wklepal) to akurat logi, wydruki i naglowki moga

    Te logi i wydruki są głownie po to potrzebne, by się dowiedzieć, komu ten
    dysk zabrać.

  • 43. Data: 2005-02-22 08:11:20
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 21 Feb 2005 21:53:45 +0100,
    news.tpi.pl <r...@S...pl> screamed:
    > w przypadku huba w sieci, biegaja i to duzo...

    W przypadku huba w sieci to juz wolna amerykanka... I nie liczylbym
    w takim przypadku na zawezenie sprawcy ponizej liczby do niego podpietych.

    > pomijam fakt podpiecia sie do niezabezpieczonej instalcji w piwnicy...,
    > rozciecie kabla itp odczyt arploga, tablicy arp z ostatnich 5 min i
    > uzyskanie danych...

    Prosciej juz uzyc jakies zombie proxy (-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:218B ]
    [ 09:10:00 user up 10530 days, 21:05, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    29A, the hexadecimal of the Beast.

  • 44. Data: 2005-02-22 15:58:51
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]

    > W przypadku huba w sieci to juz wolna amerykanka... I nie liczylbym
    > w takim przypadku na zawezenie sprawcy ponizej liczby do niego podpietych.

    switcha tez... po wczytaniu sie w protokol arp stwierdzam ze w switchu tez,
    nawet zarzadzalnym... popdpowiedz falszowanie arp-request i replay
    jendoczesnie, pakiet zmuszany jest do przejscia przez ip sfalszowane

    pozdr