eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-22 21:58:52
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:

    > Osoba przedstawiająca się jako *Zbigniew B.* stuknęła w klawisze i oto
    > co powstało:

    > Przecież Twój przykład jest bez sensu. Inny bzdurny przykład "nie
    > chcemy w naszych szeregach pedofilów i morderców".

    > Nie, nie każdy - tylko takie, które nie dają się racjonalnie
    > uzasadnić. "Racjonalność" ZKwP oczywiście sprowadza się do panicznej
    > obrony ich za...ranego interesu.

    Ale tu przecież nie chodzi o racjonalność lub nie, tylko o to, czy
    przynależność do innego stowarzyszenia łamie przytoczony przepis "Nikt nie
    może ponosić ujemnych następstw z powodu przynależności do stowarzyszenia".
    Inaczej mówiąc, czy ktoś (w tym przypadku związek kynologiczny) stosuje
    wobec mnie jakieś restrykcje ze względu na to że zapisałem się do jakiegoś
    stowarzyszenia.

    p. m.