  • Data: 2013-10-13 23:37:59
    Temat: Re: Czy Polska jest krajem okupowanym?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
    news:l3f37h$3ek$1@news.vectranet.pl...

    > OK. Tylko nie chcę mi się wierzyć że tego wszystkiego nie konsultował w
    > US.

    Ja sądzę, że nie. Poza tym w skarbówce kontrolujących szkoli sie z
    opóźniniem. Zauważ, że od połowy 2012 roku kontrolują 2011 rok dopeiro, bo
    dopiero masz to rozliczone.

    > Każdy kto prowadzi DG doskonale wie że gdy ma np. zwrot nadpłaconego
    > podatku lub korzysta z dopłat to kontrole są nieuniknione.

    Jak juz pisałem, to mnie dziwi, że ktoś nieparwidłowości nie wyłapał na
    składanych przez niego deklaracjach. Z rozporządzenia wynika, ze nalicza to
    narastająco co miesiąc i wysyła. I nie widzieli tej słoniny? Czy facet
    wartość słoniny do kapusty dopisywał.