    From: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy Poczta Polska płaci kary za dostarczone przesyłki?
    Date: Wed, 11 Oct 2023 12:49:20 +0200

    W dniu 10.10.2023 o 15:02, J.F pisze:

    > Sa teraz jakies inne możliwosci - wrzucenie do skrzynki,
    > przekierowanie na inny adres, skrytka pocztowa - ale sądowych chyba
    > nie dotyczy ...

    Listy w postępowaniu karnym można doręczać do skrytek pocztowych.
    rozporządzenie z 27 marca 2020 r. o zmianach w doręczeniach w sprawach
    karnych (DzU z 7 kwietnia 2020 r., poz. 60).
    Nawet z tego korzystałem.

    Ale listów nadawanych na zasadach specjalnych nie można przekierowywać
    na inne adresy, ani zgłaszać chęci odpłatnego przechowania ponad okres
    ustawowy.
    Ponieważ to list EPO nie ma możliwości wrzucenia go do skrzynki oddawczej.

    > Choc jak sie spodziewałes, to moze wiesz z jakiego - pojedziesz i
    > odbierzesz osobiscie.
    >
    > Swoją drogą ... nie znają tam dłuzszych urlopów czy co?
    > Chorób w szpitalu, pobytów w sanatorium itp.
    > Co to za zwyczaj, ze 2 tygodnie i "dostarczone" ?

    Nie jestem pewien, ale chyba musisz pisać do nadawcy uzasadnienie,
    dlaczego nie odebrałeś i prosić o przywrócenie terminów zawartych w tym
    piśmie.