eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie? › Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź samozatrudnienie?
    Date: Fri, 25 Oct 2013 13:28:26 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy PUP ma prawo oferować pracę w oparciu o umowy śmieciowe bądź
    samozatrudnienie?
    <l4bjbn$rfc$1@node1.news.atman.pl> <s...@p...org>
    <52697da8$0$2140$65785112@news.neostrada.pl>
    <l4d7dd$s5q$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <l4d8v8$trg$1@node2.news.atman.pl>
    <526a304f$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-10-25 10:48, z pisze:

    > Całą motywacja do umowy i pracę mi opadła :-).

    I to jest największa zdobycz socjalizmu (i socjału w wydaniu UE)!

    > Ale... jeśli ktoś na śmieciowej pracuje normalnie jak na o pracę
    > (miejsce, godziny, nadzór...) to trzeba do jasnej cho... przestrzegać
    > obowiązującego prawa i z mocy prawa ma to być umowa o pracę. Jak nie to
    > kara aż w pięty pójdzie!!!

    Nie. To durne "prawo" trzeba zmienić.

    Wracam do mojego przykładu półmózga, którego praca nie jest warta
    więcej, niż powiedzmy 1kpln (bo jest półmózgiem, a sił bozia też
    poskąpiła). Mogłby pracować za tego tała, byłby zadowolony, pracodawca
    by go chętnie zatrudniał i płacił mu tała. Ale na 1850/mies to już
    pracodawcę nie stać za pracę słabego półmózga. Więc półmózg bez pracy
    pije jabola, a w najlepszym wypadku naciąga kierowców na "opłatę za
    pilnowanie auta".

    Kolejna zdobycz socjalizmu.

    W uzupełnieniu, w stylu ELC: Praca tylko wg socjalistów jest
    dobrodziejstwem. Według Biblii praca jest karą za grzech pierworodny, po
    wygnaniu z Raju "będziesz pracował w pocie czoła". Jest przekleństwem.
    Cały postęp cywilizacyjny zawdzięczamy nie "Stachanowcom", ale tym
    wszystkim leniom, którzy zamiast zap...ć woleli leżeć i myśleć "jak by
    to zrobić, żeby się mniej narobić". Wynaleźli więc młotek, koło, maszynę
    parową itd. To ci leniwi, a nie ci pracowici.

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.