  • 1. Data: 2006-09-07 19:20:50
    Temat: Czy Lech K. Prezydent RP dopuscil sie pomowienia?
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Dzisiaj w Wydarzeniach na polsacie puscili wypowiedz Lecha K. w ktorej
    oswiadczyl on(nie cytuje dokladnie), że chociaż go język świerzbi to
    nic nie powie na temat wyroku. Wie dokladnie z jakich srodowisk sie
    wywodzi Sedzia X (tu podal nazwisko przewodniczacej w procesie Zyty G.)
    i mimo iz by chciał by ten fakt nie miał wpływu to zaczyna miec po tym
    watpliwosci czy rzeczywiscie tak jest. Mniejwiecej cos podobnegio
    powiedzial. i moje pytanie brzmi, czy ta wypowiedz na poziomie
    Lepperowskiego "ja tylko pytam" wypelnia znamiona przestepstwa
    pomowienia? Lub jakiegokolwiek innego.

    P.

  • 2. Data: 2006-09-07 21:47:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    [ciach ...]

    Pomówienia o co?
    Bredzi jak to PIS-owiec :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-09-08 16:09:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Troll Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    Kogo i o co - Twoim zdaniem - pomówił? Bo, że wypowiedź jest dość niefortunna,
    to fakt. Ale raczej oceniał bym ją w kategoriach politycznych, a nie karnych.

  • 4. Data: 2006-09-08 17:50:47
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Troll Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:edprce$gnb$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Kogo i o co - Twoim zdaniem - pomówił?

    Sedziego o postepowanie ktore moze narazic na utrate zaufania
    potrzebnego do sprawowania stanowiska
    P.

  • 5. Data: 2006-09-08 18:22:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Troll Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > Sedziego o postepowanie ktore moze narazic na utrate zaufania potrzebnego do
    > sprawowania stanowiska

    Chodzi Ci o to, że miała niewłaściwych przodków? Dość problematyczne, na ile
    sędzia miała wpływ na wybór swoich rodziców, a tym bardziej na ile może ponosić
    winę, za ewentualny ich niewłaściwy wybór.

  • 6. Data: 2006-09-08 20:00:27
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > ile sędzia miała wpływ na wybór swoich rodziców, a tym bardziej na ile
    > może ponosić winę, za ewentualny ich niewłaściwy wybór.

    chodzi o dosc dosadne zasugerowanie ze nie kierowala sie faktam.
    Delikatnie mowiac.

    P.

  • 7. Data: 2006-09-09 18:50:58
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Fri, 08 Sep 2006 19:50:47 +0200, Troll Przemek R. napisał(a):

    pl> napisał w

    > Sedziego o postepowanie ktore moze narazic na utrate zaufania
    > potrzebnego do sprawowania stanowiska
    > P.

    Tej Pani sędzi nie trzeba o nic pomawiać ,wystarczyło słuchać tego
    uzasadnienia.

    akala

  • 8. Data: 2006-09-09 19:41:04
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    akala napisał(a):

    pl> napisał w

    > Tej Pani sędzi nie trzeba o nic pomawiać ,wystarczyło słuchać tego
    > uzasadnienia.

    no i co z nim bylo nie tak?

    P.
    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 9. Data: 2006-09-09 21:15:08
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Sat, 09 Sep 2006 21:41:04 +0200, Troll Przemek R. napisał(a):

    pl> napisał w

    > no i co z nim bylo nie tak?
    >
    > P.

    a słuchałeś ? jeżeli tak i nie wiesz co było nie tak to dalsza dyskusja
    jest zbędna. Natomiast jeżeli nie znasz to może przeczytaj wtedy się
    dowiesz tu nie miejsce na cytowanie bo jest długie.
    akala

  • 10. Data: 2006-09-10 03:33:00
    Od: stern <s...@0...pl>

    akala napisał(a):

    > a słuchałeś ? jeżeli tak i nie wiesz co było nie tak to dalsza dyskusja
    > jest zbędna. Natomiast jeżeli nie znasz to może przeczytaj wtedy się
    > dowiesz tu nie miejsce na cytowanie bo jest długie.

    ja słuchałem i nie wiem.
    szczegółowo omówiła okoliczności obciażające i te na korzyść.
    poza tym ten wyrok został wydany przez 3 sędziów, więc może mów, że z
    całą trójką jest coś nie tak.

    popierasz PiS? lol

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911