  • 1. Data: 2004-08-26 12:37:31
    Temat: Re: Czy IDEA może??
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "Magda" <m...@p...fm> napisał:

    >Chodzi mi właśnie o te minuty, za te zapłaciłam
    >miesiąc wcześniej, a nie wykorzystałam wszystkich.
    Jesli nawet nie wykorzystalas (z wlasnego wyboru), tych zaplaconych za
    czerwiec, to i tak zalegasz z mowiona zaplata za lipiec i za sierpien.

    >Ogólnie rzecz biorąc to chodzi mi głównie
    >o rozwiązanie z nimi umowy.
    Wzielas telefon 'na raty' za 1 zl i umowilas sie, a teraz warunkow
    umowy nie chcesz dotrzymac. Wtedy tez moglas kupic POP-a (dostepny
    jest (byl) nie tylko dla tych 'pryszczatych', jak napisalas ;)

    >a przy abonamencie co? - kara za to, że płaci się co miesiąc forsę?
    No raczej wypelnienie zawartej umowy i splata zaciagnietej pozyczki na
    aparat telefoniczny. To, ze cos dali z wlasnej woli jednej grupie,
    wcale nie oznacza, ze maja obowiazek dac innym i jest to 'kara'.

    >Przy karcie nie mają pewności, że klient nie zrezygnuje z niej za miesiąc
    >czy tydzień, przy abonamencie raczej mają zapewniony stały wpływ.
    Dlatego nie stosuje promocyjnej ceny na apart telefoniczny.

    KaMil