  • Data: 2004-08-26 11:18:09
    Temat: Re: Czy IDEA może??
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.08.2004, w wiadomości <news:cgipsb$d77$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Magda napisał(a):

    > No i do tego jeszcze nie rozumiem dlaczego analogowa telefonia stacjonarna
    > może być traktowana jako usługa powszechna,
    > jak wyżej pisze Marcin Kwaśniewski, a komórkowa nie,
    > zdaje się, że dostęp do obydwu nie jest obwarowany szczególnymi wymaganiami,
    > jak przy udostępnianiu np. łącz 2Mb ISDN.

    Dostęp nie, ale dostarczanie usług powszechnych wiąże się dla operatora z
    szeregiem obowiązków. Zresztą taka klasyfikacja nie jest wymysłem ani moim,
    ani operatorów, ale ustawodawcy (dyrektywy UE, których transpozycja na nasz
    rynek zacznie obowiązywać 3 września, również tak stanowią).
    Co masz na myśli pisząc o szczególnych wymaganiach w udostępnianiu łączy 2
    Mb?

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas