eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-13 16:02:56
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    w <q416tm$ddo$3@node1.news.atman.pl>, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    napisał(-a):

    > Tylko się pogrążasz. Skoro to było pełnomocnictwo, to znaczy, że
    > pełnomocnik działał w imieniu Srebrnej, tym bardziej brak jest podstaw,
    > aby Srebrna płaciła za cudze (spółki N.), a nie swoje koszty.

    Skoro pełnomocnik potwierdza, że umowa była i została wykonana i że zapłata się
    należy -- to zapłata się należy.
    Co najwyżej można gdybać co do szczegółów i kwoty, ale oczywistym jest że
    spółka (ustami pełnomocnika) nakazuje biznesmenowi spierd***ć na drzewo, bo
    kasy mu nie da.

    A czy to oszustwo to już sąd się wypowie.

    Haha, teraz aż sam się roześmiałem -- przecież to nie wyjdzie poza prokuraturę.