eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-14 00:34:46
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@o...pl pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    Pokazuje w ile jeszcze kadencji PiS ty _głęboko wierzysz_ Dopóki
    zarzucane przestępstwo się nie przedawni anty-Ziobro może zostać
    ministrem i prokuratorem generalnym. No chyba że dla ciebie to co
    będzie po najbliższych wyborach Sejmowych jest już w tej sprawie bez
    większego znaczenia. Takie podejście bardzo wiele mówi o tobie.

    Można też wytoczyć sprawę karną bez prokuratury, taką w jakiej
    Michnik (Adam) został "niewinnym przez przedawnienie".
    Jak TY taką możliwość całkowicie wykluczasz to też wiele mówi o tym co
    sądzisz o tym oskarżenie i jego "sile".

    > Niezapłacenie faktury różni się od oszustwa.

    Ty byś taką "ogólnikową" fakturę na miliony zapłacił bez szemrania?
    Fakturę która według odbiorcy do niego nie dotarła [A], fakturę od której
    (chyba+) nie odprowadzona VAT. Z góry gratuluje ci szybkiego zostania
    bankrutem w interesach.

    [A] Oświadczenie w sprawie nie otrzymania faktury:
    https://www.tvp.info/41208633/faktura-dla-srebrnej-z
    -pirackiego-oprogramowania-firma-nuneaton-nie-jest-k
    lientem-comarch

    --
    A. Filip