eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej] › Re: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej]
  • Data: 2017-11-16 11:16:39
    Temat: Re: Czy Facebook stosuje cenzurę prewencyjną zabronioną w Konstytucji RP3? [Facebook z ulicy Mysiej]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15-11-17 o 07:42, A. Filip pisze:

    > A co ja im osobiście zrobię i jak bardzo głęboko w dupie będą mieli moje zdanie?
    > Bo tego się to w praktyce sprowadza: jak _wymusić_ na Facebooku
    > zmianę polityki "na Polskę".

    Pytanie kluczowe, czy "Polska" tego po prostu chce. Bo osobiście wywalił
    bym z FB wszystkie te polityczne wtrącenia. Staram się blokować
    oszołomów, ale co rusz któryś z moich znajomych coś tam komentuje albo
    udostępnia.

    Polska, to była NASZA KLASA. 10 lat temu to był fajny portal. Mógł się
    rozwinąć z polski FB, ale de facto umarł. Tam mogliśmy sobie wymyślać,
    co można, a co nie.