  • 1. Data: 2004-01-22 13:06:39
    Temat: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
    Od: "Gigant" <g...@a...net>

    Dzis otrzymalem trzecia fakture na ktorej wyszczegolniona mam usluge
    "sekunda PRO" dla niewtajemniczonych usluga polega na sekundowym naliczaniu
    od poczatku rozmowy.
    W Rachunku szczegolowym kazde polaczenie to wielokrotnosc 30sekund.

    Reasumujac.
    Nadplacony 3 razy abonament za usluge ktorej defakto nie mam 3x 12,20= 36,60
    Nieuzasadnione zawyzone faktury ze wzgledu na straty poniesione ze wzgledu
    na nieaktywowanie uslugi...

    Moje pytanie do was jest nastepujace...
    Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?

  • 2. Data: 2004-01-22 13:28:04
    Temat: Re: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
    Od: Straszny <s...@h...com>

    Gigant wrote:
    > Moje pytanie do was jest nastepujace...
    > Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?

    Witak!
    Przedewszystkim zwrotu nadplaconego abonentu za usluge.
    I faktyczne rozliczenie wykonanych polaczen.
    Na nic wiecej na Twoim miejscu bym nie liczyl.

    Aha.. i zanim Cie pokusi pozywac firme do sadu, to proponuje napisac
    reklamacje.

    --
    Straszny

  • 3. Data: 2004-01-22 14:13:25
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

> [...]
    > Na nic wiecej na Twoim miejscu bym nie liczyl.
    >
    > Aha.. i zanim Cie pokusi pozywac firme do sadu, to proponuje napisac

    Ja tez mam ta usluge i sobie chwale, ale w tej sytuacji powinni ci zwrocic
    wlasnie nadplacony abonament oraz jeszcze raz rozliczyc rozmowy wg
    naliczania sekundowego.

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-01-22 14:21:06
    Od: "pietia" <p...@o...pl>

    > Moje pytanie do was jest nastepujace...
    > Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?

    Możesz zgłosić reklamacje. Ja zgłosiłem rekalmację w Erze - rachunki
    zawyżone na ponad 300zł. Byłem wtedy w sieci od 5 mcy. Zapomniano mi
    aktywować pakietu bezpłatnych minut - więc dowalili mi rachunek za 200
    minut... Grzeczna rozmowa z BOA i złożenie reklamacji w salonie. Płatność
    odroczyłem. Trochę sprawa się wlekła i przyszedł kolejny zawyżony (duuuużo)
    rachunek. Znów BOA - poradzili żebym nie płacił (!) skoro już mam jedno
    odroczenie, bo skoro przyznali mi rację to na pewno dostanę skorygowane
    faktury. Dostałem i dostałem też rabat 35zł odliczany od kolejnego rachunku
    (przed naliczaniemVAT).

    Tak więc: reklamacja (grzeczna) i ew. prośba o rabat ze względu na
    nadpłacony rachunek.

    Pozdr