  • 1. Data: 2004-01-22 13:04:43
    Temat: Jachnicki
    Od: "Paweł Tomasz" <b...@b...pl>

    Witam!
    Na grupie dyskusyjnej jeden pan zadal pan pytanie "Czy Jachnicki na dal
    naciąga na kasę?"
    Jestem jego klientem , jak pan mysli dlaczego tamten uwaza ze oni naciagaja
    ludzi?
    oglodalem program "Uwaga" w TVN ale niepotraktowalem tego powaznie bo to taki
    sam plugawiec jak "Nie do wiary"
    Zna pan kogos kogo oni naciagneli? wsrod 6000 tysiecy klientow moga zdarzyc
    sie tacy z ktorymi sie chodzi do Sadu.
    pozdr
    prosze o odpowiedz

  • 2. Data: 2004-01-23 15:30:32
    Temat: Re: Jachnicki
    Od: "R De" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Tomasz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    taki
    > sam plugawiec jak "Nie do wiary"
    > Zna pan kogos kogo oni naciagneli? wsrod 6000 tysiecy klientow moga

    Szanowny Panie.
    Osobiście próbowałem dogadać się z kancelarią JACHNICKI Inkasso, próbowałem
    zlecić im windykacje długu wobec pewnej firmy.
    Ponieważ paninienka z telefonu nie była uprzejma wysłuchać mnie do końca,
    pracownicy kancelarii źle sporządzili umowę i zmuszeni byli ją poprawić. Po
    tej poprawce wyszło im, że powinienem zapłacić tytułem zaliczki na pokrycie
    kosztów, 40.000 PLN.
    Na moje pytanie (nie dysponowałem akurat taką gotówką) czy przyjmą odemnie
    prowizję w wysokości 30% (co stanowiło ok 470.000 PLN -czterysta
    siedemdziesiąt tysięcy złotych)windykowanej kwoty,ale po wykonaniu zlecenia,
    pracownik kancelarii stwierdził, że nie mogą sobie na to pozwolić. Nie wiem
    jak innym, ale mnie to zapachniało kantem, i zrezygnowałem. Dopiero po
    jakimś czasie okazało się, że słusznie. Takich kanciarzy jest więcej. Służe
    co najmniej dwoma przykładami, ale to już na priv.
    Pozdrawiam.