eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL › Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.nask.pl!news.asterci
    ty.net!news.aster.pl!not-for-mail
    From: "Gigant" <g...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czuje sie oszukany przez PTK CENTERTEL
    Date: Thu, 22 Jan 2004 14:06:39 +0100
    Organization: Aster City Cable
    Lines: 14
    Message-ID: <buohsm$1md$1@mamut.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194-pra-2.acn.waw.pl
    X-Trace: mamut.aster.pl 1074776790 1741 82.210.129.194 (22 Jan 2004 13:06:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2004 13:06:30 +0000 (UTC)
    X-Tech-Contact: u...@a...pl
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-Server-Info: http://www.aster.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:189180
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzis otrzymalem trzecia fakture na ktorej wyszczegolniona mam usluge
    "sekunda PRO" dla niewtajemniczonych usluga polega na sekundowym naliczaniu
    od poczatku rozmowy.
    W Rachunku szczegolowym kazde polaczenie to wielokrotnosc 30sekund.

    Reasumujac.
    Nadplacony 3 razy abonament za usluge ktorej defakto nie mam 3x 12,20= 36,60
    Nieuzasadnione zawyzone faktury ze wzgledu na straty poniesione ze wzgledu
    na nieaktywowanie uslugi...

    Moje pytanie do was jest nastepujace...
    Jakiej rekompensaty moge od nich w tej sytuacji zazadac ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1