  • 1. Data: 2010-04-12 07:09:11
    Temat: Re: Czemu Unia zakazuje bananów?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 11 Apr 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Za mojej młodości to przynajmniej jabłka
    > były na gatunki, a teraz co najwyżej na Zielone i Czerwone dzielą.

    Ile targowisk z peryferiów Zabrza zwiedziłeś?

    Acz inna sprawa - *jest* prawdą, że pogoń za "dużymi czerwonymi"
    najwyraźniej przerzedziła wybór. Ale nie tak jak to przedstawiasz.

    pzdr, Gotfryd

  • 2. Data: 2010-04-12 09:10:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ile targowisk z peryferiów Zabrza zwiedziłeś?

    Na peryferiach to znam tylko M1.

    > Acz inna sprawa - *jest* prawdą, że pogoń za "dużymi czerwonymi"
    > najwyraźniej przerzedziła wybór. Ale nie tak jak to przedstawiasz.

    To gdzie w Zabrzu mogę kupić ziemniaki na gatunki i jabłka na gatunki?
    Jabłka może gdzieś jeszcze upoluję, ale na Waryniolu też nie mają.
    Zaopatruję się głównie w sklepikach osiedlowych albo w M1.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek