    From: "rojo" <r...@f...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cyfra + inaczej
    Date: Mon, 28 Apr 2003 15:27:31 +0200

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b8j5gj$hf5$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Pieprzysz bez sensu i jeszcze masz pretensje.
    > Już widzę twoje wielkie oburzenie, gdybyś to ty prowadził firmę,
    przychodzi
    > zamówienie wysyłasz towar, a po drugiej stronie cisza i nikt nie ma ochoty
    > niczego wyjaśniać.

    przepraszam, ale mylisz palca z chujem
    ty tam pracujesz w tej cyfrze czy co?
    ja mam ich przepraszać za ich błędy?
    wyjaśniałem sprawe, teraz ja im chce narobić syfu...

    a jak mam klienta to robie wszystko żeby on był zadowolony
    to tak jakbym zrobił jakiejś firmie która bynajmniej nic ode mnie nie chce
    strone www i wystawił im fakturę, a jakby nie zapłacili to bym ich
    zwindykował jadąc Twoimi kategoriami...
    zastanów się co piszesz albo idź na spacer.
    Niemniej uderzę do miejscowego Rzecznika Konsumentów co doradzili mi
    bardziej konstruktywni użytkownicy tej grupy
    Pa
    --
    Rojo
    www.fpff.pl