    From: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Cyfra + inaczej
    Date: Mon, 28 Apr 2003 12:02:11 +0200

    Użytkownik "rojo" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b8ipth$lh4
    > zapłaty to się wkurzyłem i zacząłem wyjaśniać sprawę. Po 3 faksach i 10
    > telefonach ustaliliśmy że to jakaś bzdura i mieli wyjaśnić i odpowiedzieć.

    Trzeba było im wysłać listem poleconym wyjaśnienie. Ale teraz jak oddali
    sprawę do windykacji to już za późno, musisz skontaktować się z firmą
    windykacyjną by Ci przesłali dane na podstawie których Cię windykują (albo
    przynajmniej poinformowali jakie to dokumenty). Nic Ci tutaj nie podpowiedzą
    ludzie, sam musisz dowiedzieć się jaka jest sytuacja.

    Pozdrawiam

    g a v r o n