  • Data: 2008-02-14 11:53:44
    Temat: Re: Cwany pracownik
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd wrote:
    [...]
    > Po bezskutecznym wezwaniu. I tylko jeśli będziesz miał wyrok.

    Przy założeniu że zabezpieczanie hasłem komputerów firmowych jest u tego
    pracodawcy normą/obowiązkiem oraz że zwolnienie nie jest fikcyjne, to
    dlaczego pracownik ma tutaj coś płacić.

    Przecież to pracodawca jest odpowiedzialny za to, żeby tak zorganizować
    procedury w pracy, żeby sobie poradzić z trwałą lub czasową utratą
    pracownika (choroba, śmierć, inne przypadki losowe). Czyli na przykład:
    jest ktoś w firmie kto zna hasło do komputera i kto może przejąć obowiązki
    danego pracownika, lub hasło jest gdzieś przechowywane, lub po prostu
    administrator który ma dostęp do każdego komputera :).

    Skoro pracodawca jest w plecy dlatego że mu się pracownik pochorował, to
    tylko i wyłacznie pracodawcy wina.

    p. m.