  • Data: 2002-05-29 21:28:05
    Temat: Re: Cofniecie zgody na urlop
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ad2sir$jmj$1@news.tpi.pl...

    > Odwołać z urlopu a w tym przypadku pracownik nie był jeszcze na
    urlopie!
    > Odwołana została decyzja przyznająca urlop a nie odwołanie
    pracownika!
    > To różnica.

    Poniósł koszty, których nie odzyska.
    Jestem przekonany, że Sąd (nie wiem czy Pracy czy Powszechny) przyzna
    należne odszkodowanie. Jeżeli urlop był zgodny z planem urlopów to
    takie odwołanie jest dla mnie równoznaczne z odwołaniem z urlopu.
    Nie narażałbym się na dodatkowe koszty sądowe.

    Kotewka
    k...@w...pl