  • Data: 2024-03-21 06:30:58
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może, póki nie jesteś w grupie, którą ZAWSZE kontrolują.

    Bez znaczenia - policja i tak ma to w dupie i jej wolno.

    > Nie przypominam sobie podobnych kwatków u pani dr. :)

    Kwiatków powiadasz?:) Kwiatek wrzucił kiedyś artykuł w którym pani
    doktor, jako specjalista od kowida, stwierdzała że "kowit jest
    szczególnie groźny dla dzieci". Ponieważ jest to oczywistą bzdurą -
    rzadko chorowały a jak już to w zdecydowanej większości "na katar" to
    przegrzebałem publikacje i dorobek pani doktor i wyszło że jedyna praca
    na temat kowida to była praca o _postrzeganiu_ skuteczności szczepionki
    przez społeczeństwo (a raczej jej znajomych) w postaci internetowej
    ankiety:P I owa pani specjalistka od kowita była odpowiedzialna za...
    zebranie danych. I to był poważny artykuł w poważnym czasopiśmie:P

    > No i tego chyba nie chcemy?

    Bo jak wiem czy nie chcemy? Robią to z nami teoretycznie wybrani przez
    nas politycy, a kusony publicznie obnoszą się z tym, że stawiają ludziom
    zarzuty z dupy, bo trzeba coś w papier wpisać albo zabijają gościa w
    policyjnym kiblu i mówią że sam umar. A jak ich potrzebujesz to nie
    mogą, bo są zajęci. Więc może i jest nam wszystko jedno, bo generalnie
    to po takich akcjach to powinny komendy i biura poselskie płonąć. A
    tymczasem nawet wielkiego oburzenia nie widać, ot większość traktuje
    naszego kulsona z chorą argumentacją jako takiego śmiesznego, wioskowego
    głupka.

    > No bo już było po ptakach.

    Jak po ptakach? Nie było osób odpowiedzialnych, nie powinny być jakieś
    odszkodowania, choćby publiczne przeprosiny?

    > A tu sobie wyobraź, robią stanowisku na
    > trasie gdzie jedziesz codziennie do pracy, i codziennie marnujesz np.
    > pół godziny z tego powodu bo masz folie IR na szybie. Jakbyś mógł jechać
    > inną drogą to pewnie byś jeździł, ale jeśli nie to pewnie byś jednak
    > walczył. Przecież nie zakażą foli na szybach.

    No słabo. Podobnie jak to że zatrzymują wszystkich. A w ogóle trzeba
    zacząć od podstaw i sobie powiedzieć, że słabo to jest że policja
    czatuje w poniedziałek rano na tych co mają resztki po niedzieli (co
    nawet Robert potwierdza). Za to co chwila pojawia się jak ktoś za
    ewidentnie najebanym jechał godzinę z połączeniem na 112 i chuja zrobili
    - dobrze że nie zabrali prawka za rozmowę w czasie jazdy.
    Bo to pokazuje że chodzi o to żeby kogoś złapać (a za odrą byłby
    trzeźwy) a nie o bezpieczeństwo, a cały problem jest dmuchany medialnie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!