  • Data: 2024-03-21 18:15:34
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.03.2024 o 12:42, J.F pisze:
> [...]
    iagnostyka-leczenie

    %C5%82adowy_zesp%C3%B3%C5%82_zapalny_w_nast%C4%99pst
    wie_zaka%C5%BCenia_wirusem_SARS-CoV-2

> [...]
    > Bo:
    > -"szczepienie nie chroni przed zakażeniem", co sie w koncu okazało
    > prawdą (?), a przed póżniejszym PIMS chroni?
    >
    > -jak długo chroni?
    >
    > - ... skoro "Choroba powstaje na skutek znacznego rozregulowania pracy
    > układu odpornościowego - najczęściej po 2-4 tygodniach od przebycia
    > zakażenia SARS-CoV-2." ... to jaka jest szansa, ze szczepionka wywoła
    > takie rozregulowanie? :-P
    > Powszechnie stosowane szczepionki raczej tego nie powodują, bo byłoby
    > już głośno, ale ... każda nowa podejrzana? Niech inni sprawdzą na

    Jest też inny aspekt.

    Kilka tygodni temu jeden z moich znajomych facet ok. 40-ki z dwójką
    dzieci zmarł dwa dni po zaszczepieniu jednego dziecka na jakieś tam te
    nowoczesne choroby (nazwa wyleciała mi z głowy).
    Nie wypadł z okna, nie wpadł pod pociąg... zmarł na tę chorobę na którą
    szczepił dziecko.

    Kombinujcie...

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC