    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tym zrobic?
    Date: Wed, 02 May 2007 07:13:37 +0200

    Darius napisał(a):
    > Mam pytanko, czy tutaj chodzi o jakas kampanie reklamowa,
    > bo oba zdjecie robia wrazenie trickowych.
    > Jakie sa rzeczywiste rozmiary tego modelu, ile wazy, a jakie mialy byc
    > maszyny ?
    > I kto w ogole ma byc producentem maszyny, a kto modelu.
    > I jeszcze jedno, czy ten model jest dzialajacy typu Lego technics, czy
    > niedzialajacy.
    > Zastanawia mnie, komu by sie chcialo robic model maszyny.
    > Cos takiego bylo w matchboxach , czy innych seriach modeli, ale raczej
    > jako fragment wiekszej calosci.
> [...]

    Choc to juz troche nie na temat, odpowiem.
    Maszyna oryginalna to normalna maszyna do przesadzania drzew.
    Sprzedajacy w mailch tlumaczyl mgliscie, "ze musi przygotowac",
    "zorganizowc transport", etc. Generalnie utrzymywal mnie w przekonaniu
    (co sam potwierdzil mailem), ze trudno, popelnil blad nie ustawiajac
    ceny minimalnej, ale trzeba dokonczyc transakcje. Ciagnelo sie to kilka
    tygodni.
    Przypuszczam, ze zadana przez niego kwota 180 zl za transport miala za
    cel podtrzymac mistyfikacje do ostatniego momentu. Rzeczywisty koszt
    transportu to 39zl. Sprzedajacy sam przyznal to w mailu PO dostarczeniu
    do mnie tego zlomu. Wyrazil chec zwrotu roznicy. Prawdopodobnie
    sprzedajacy uwaza, ze jesli odebralem przesylke to sprawa jest zalatwiona.
    Poniewaz blaszany model pachnie swieza farba, przypuszczam, ze zwloka
    potrzebna byla do zbudowania tego modelu.

    Mozna zapytac: dlaczego odebralem przesylke, ktorej same rozmiary
    zdecydowanie roznily sie od spodziewanych. Otoz sporo wysylam i mi
    przysylaja, a dodatkowo nie bylo mnie w tym czasie w domu i przesylke
    odebral tesc. Zeby bylo trudniej nazwisko nadawcy jest inne niz
    sprzedajacego na allegro i przesylka nie byla slana dhl'em, jak
    ustalilismy tylko ups'em, wiec nie bardzo wiedzialem co to za przesylka
    i telefonicznie poprosilem tescia o odebranie.

    Ot i cala historia.

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm