    From: Darius <d...@y...ie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z tym zrobic?
    Date: 1 May 2007 08:57:46 -0700

    On May 1, 6:39 am, MarcinJM <m...@i...pl> wrote:
    > Witam
    > Na allegro kupilem pewna maszyne. Nie powiem, cena bardzo atrakcyjna.
    > Zamiast niej dostalem blaszany MODEL maszyny.
    > Tu zdjecia:http://md3.pl/optimal.html
    > Jak zakwalifikowac takie zdarzenie?
    > Zglaszac na policje? Do prokuratora?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > MarcinJM
    > ____________________________
    > gg: 978510, Skype: marcin.jm

    Mam pytanko, czy tutaj chodzi o jakas kampanie reklamowa,
    bo oba zdjecie robia wrazenie trickowych.
    Jakie sa rzeczywiste rozmiary tego modelu, ile wazy, a jakie mialy byc
    maszyny ?
    I kto w ogole ma byc producentem maszyny, a kto modelu.
    I jeszcze jedno, czy ten model jest dzialajacy typu Lego technics, czy
    niedzialajacy.
    Zastanawia mnie, komu by sie chcialo robic model maszyny.
    Cos takiego bylo w matchboxach , czy innych seriach modeli, ale raczej
    jako fragment wiekszej calosci.
    Jest na tym modelu jakas sygnatura, oznaczenie producenta ?
    Czy w katalogach zabawek budowlanych na necie jest taka z taka
    przystawka,
    a moze to model rozdawany na targach budowlanych nt. w Poznaniu, czy
    gdzie indziej na swiecie.
    Ten model przy pececie wyglada ma wykonany ze stali, spawany.
    Jak nie reklamowka, to moze praca dyplomowa z technikum, politechniki.