  • 1. Data: 2004-02-28 05:47:34
    Temat: Co z tym można zrobić
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

    Witam Szanownych grupowiczów mam pytanie . Jest małżeństwo z 4 letnim
    starzem i niestety od początku sie nie układa na początku On chciał rozwód
    potem Ona ale jakoś ucichło. W tej chwili Ona chce sie rozwieść ale On nie
    chce , a jak tak dalej pójdzie to Ona wyląduje w szpitalu psychiatrycznym. W
    domu są awantury On ciągle tylko obiecuje a nic nie robi ,wpada w furię jest
    bardzo nadpobudliwy siłą zmusza Ją do seksu , jak cos mu sie nie podoba
    przyciska ja do sciany i i wydziera sie na nią az ma siniaki jak wpada w
    złość to nie panuje nad sobą Ciągle mówi że sie zabije na jej oczach . Co w
    takiej sytuacji robic pomóżcie Dziękuję Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-28 08:23:38
    Temat: Re: Co z tym można zrobić
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > złość to nie panuje nad sobą Ciągle mówi że sie zabije na jej oczach . Co
    > takiej sytuacji robic pomóżcie Dziękuję Pozdrawiam

    Zawiadomienie Policji o znęcaniu się, groźbach karalnych, a nawet
    zgwałceniu. Jezeli zmuszał do współżycia a ona nie chciała - znaczy
    zgwałcił. Nie ważne, że to jego żona, mąż może być uznany za gwałciciela
    jeżeli siłą zmusza zonę do współzycia. Na to wszystko są odpowiednie
    artykuły w KK.

    I pozostaje wybór. Albo czekać na rozstrzygnięcie procesów karnych, żeby
    mieć "mocną podkładkę" pod rozwód z winy męża albo od razu składać pozew o
    rozwód. Jak się między nimi nie ukałada to po co razem się męczyć. Po to są
    rozwody, zeby takim sytuacjom zaradzać.

    _____________
    RF

  • 3. Data: 2004-02-28 09:15:26
    Od: "aneta" <a...@l...pl>

    Szkoda że tylko obiecuje

  • 4. Data: 2004-02-28 16:41:13
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Witam Szanownych grupowiczów mam pytanie . Jest małżeństwo z 4 letnim
    > starzem

    Czytaj po niemiecku: "4-letnim starcem" .