  • Data: 2005-01-28 21:51:53
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Buzdygan, dlaczego tak uporczywie udowadniasz, że twoja ignorancja nie
    > ma granic?
    > Skrobanka == potoczne (wulgarne) określenie 'mechanicznej' aborcji. Nie
    > ma to związku z legalnością aborcji tylko jej metodą.

    LAWA - dlaczego tak uporczywie rżniesz debila? Skrobanka to nie jest
    tylko określenie METODY aborcji lecz w ogóle zabiegu. .
    Tak jak i powiedzenie adidasy nie jest określeniem konkretnego
    producenta obuwia

    słownik j.polskiego:
    skrobanka (rz. ż Ib, lm D. ~nek, pot. 'zabieg polegający na usunięciu z
    jamy macicy tkanek płodowych lub tkanek chorych'

    > Ty sobie wielokrotnie d*.*ę przypalasz, Buzdygan.

    Nie wiem po kiego tak wierzgasz. Aborcja jest w Polsce dozwolona, także
    aborcja poprzez skrobankę, natomiast skrobanka rozumiana jako
    zamordowanie dziecka w łonie jest karalny. I tyle.
    Oczywiście wiem, że feministki pospołu z komunistami swego czasu
    włożyły wiele wysiłku by słowo skrobanka zamienić neutralnym aborcja.
    I to jedna z nielicznych rzeczy, która im się udała, ale nie znaczy, że
    u każdego. Jestem wystarczająco stary by pamiętać jak na to drzewiej się
    mówiło i kiedy zaczęło się lansowanie słowa "aborcja".

    zdrówka
    Arek

    --
    www.hipnoza.info