    From: ideogram <i...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Date: Tue, 21 Jun 2005 21:22:46 +0200

    flower napisał(a):

    > Ale można z grubsza przewidzieć, czym to się może skończyć.

    Czym może się skończyć co?

    > Może ktoś z tego wątku łaskawie by to zrozumiał, i przestał wreszcie
    > udowadniać jakie to agresywne sa małe psy?

    Nie udowadniam, że małe psy są agresywne, mam na myśli raczej to, że są
    to zwierzęta i nawet jeśli wydaje nam się, że dobrze je znamy, to nie do
    końca musi być to prawdą.

    Mnie nie chodzi o jakieś
    > obszczekanie, tylko skutki zaatakowania. Tego się boję.

    A ja pisałam coś o obszczekaniu? Nie, pisałam o ataku, wręcz o
    wgryzieniu się. I nie ważna jest wielkość psa, tylko sam strach przed
    puszczonym luzem zwięrzęciem. I samo gadanie niczego nie zmieni, każdy
    właściciel psa powininien ponosić odpowiedzialność za swojego pupilka,
    bez względu na jego rasę, wielkość, itp.