  • 1. Data: 2005-04-01 05:16:43
    Temat: Co właściwie oznacza wyrok w zawieszeniu-rok na dwa lata ?
    Od: "baldor" <b...@o...pl>

    Co właściwie oznacza wyrok w zawieszeniu-rok na trzy lata ?

    Dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2005-04-01 05:37:41
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    baldor napisał(a):
    > Co właściwie oznacza wyrok w zawieszeniu-rok na trzy lata ?

    że za dwa lata idziesz odsiedzieć rok ;)

    KG

  • 3. Data: 2005-04-01 05:47:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam napisał(a):

    > że za dwa lata idziesz odsiedzieć rok ;)

    Chyba za 3 lata ;)

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2005-04-01 05:49:56
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Johnson napisał(a):

    > Chyba za 3 lata ;)

    niech Ci będzie :)

    KG

  • 5. Data: 2005-04-01 08:39:23
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "baldor" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co właściwie oznacza wyrok w zawieszeniu-rok na trzy lata ?
    >
    > Dziękuję za odpowiedź.
    >
    > --
    > Pozdrawiam

    Nie wiem dlaczego Cię straszą faceci na grupie jak np. . kam bo najwyraźniej
    robi sobie z Ciebie żarty.

    Wyrok roku w zawieszeniu na 3 lata oznacza ,że jeśli w ciągu tych 3 lat
    zawieszenia popełnisz takie samo przestępstwo to porucz nowego wyroku za
    nową winę zostanie Ci odwieszony wyrok 1 roku i dołożony do odkiblowania.

  • 6. Data: 2005-04-01 08:40:34
    Od: Max <b...@m...pl>

    Dnia Fri, 1 Apr 2005 10:39:23 +0200, bubu napisał(a):

    > Nie wiem dlaczego Cię straszą faceci na grupie jak np. . kam bo najwyraźniej
    > robi sobie z Ciebie żarty.

    Stawiam na:
    1. wlasna niewiedza
    2. prima aprilis

  • 7. Data: 2005-04-01 08:57:52
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Max" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Stawiam na:
    > 1. wlasna niewiedza
    > 2. prima aprilis

    Facet podpisujący się "kam" niejednokrotnie tutaj na grupie udzielał
    rozsądnych rad ludziom więc stawiam na "prima aprilis" .

  • 8. Data: 2005-04-01 09:46:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Max" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > najwyraźniej

    > Facet podpisujący się "kam" niejednokrotnie tutaj na grupie udzielał
    > rozsądnych rad ludziom więc stawiam na "prima aprilis" .

    a czy jest mozliwy ( i jak fachowo sie nazywa) wyrok:
    np rok bez zawieszenia + 2 lata w zawieszeiu na 3 lata ?
    Zdarza sie taka kombinacja?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 9. Data: 2005-04-01 11:40:05
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d2j5a4$am6$1@inews.gazeta.pl...

    > a czy jest mozliwy ( i jak fachowo sie nazywa) wyrok:
    > np rok bez zawieszenia + 2 lata w zawieszeiu na 3 lata ?
    > Zdarza sie taka kombinacja?
    >
    > P.

    Przekombinowałeś !!!!!!
    Albo wyrok w "zawiasach" i won do domu
    albo
    bez zawiasów i do pierdla .

  • 10. Data: 2005-04-01 12:14:01
    Od: "md5.pl Maria Kossowska" <b...@q...pl>

    > Przekombinowałeś !!!!!!
    > Albo wyrok w "zawiasach" i won do domu
    > albo
    > bez zawiasów i do pierdla .

    Ale mozliwa jest taka sytuacja, ze w trakcie odbywania kary, nastapi
    zawieszenie wykonania reszty kary pozbawienia wolnosci.
    i wtedy bedzie tak, ze siedzisz rok z trzech a dwa masz zawieszone :)

    Maria Kossowska
    http://www.md5.pl
    md5.pl IT Service Support