  • 31. Data: 2024-04-22 22:16:49
    Temat: Re: Co to za sztuczka kulsonariacka w bandyckim państwie?
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2024-04-21 o 17:05, alojzy nieborak pisze:
    > https://www.youtube.com/shorts/bE5RDG0i5_I

    https://youtu.be/gxm6mCQoCHg?si=mUHgve8zaC8BkH5a&t=2
    86

    w Polsce, to na prawdę bardzo rzadki widok! Może ktoś wie dlaczego?

  • 32. Data: 2024-04-22 22:28:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.04.2024 o 22:16, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > https://youtu.be/gxm6mCQoCHg?si=mUHgve8zaC8BkH5a&t=2
    86

    > w Polsce, to na prawdę bardzo rzadki widok! Może ktoś wie dlaczego?

    Bo tramwaj co stoi w korku jest zupełnie bez sensu?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 33. Data: 2024-04-23 16:05:08
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Ja się an nic nie "obruszam". Dotąd wątpiłem w istnienie tych kulsonów.
    > Ale dostarczyłeś dowód na to, ze istnieli te ponad 7 lat temu. Z faktami
    > się nie dyskutuje.

    Zachowania w mniejszej mieścinie są inne niż w big miastach.
    Kulson w dużym skupisku jest bardziej anonimowy, więc może być bardziej
    chamski, może bardziej na rympał strzyc barany w celu wyrobienia normy.

    W małej mieścinie jest mniej anonimowy i zaraz go ludkowie zaczną palcem
    wskazywać, a kto wie być może i oplują.

    Podobnie ze służbą zdrowi, jest nieco inne podejście lekarza do pacjenta
    w małym miasteczku, inne w dużym mieście.

    Coś a`la:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Eksperyment_Milgrama

    Jak anonimowo wtedy pozwalają se na więcej:)

  • 34. Data: 2024-04-23 17:51:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > https://youtu.be/gxm6mCQoCHg?si=mUHgve8zaC8BkH5a&t=2
    86
    > w Polsce, to na prawdę bardzo rzadki widok! Może ktoś wie dlaczego?

    Chodzi Ci o rowerzystę?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 35. Data: 2024-04-23 20:13:06
    Od: n...@o...pl

    Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> napisał(-a):

    > https://youtu.be/gxm6mCQoCHg?si=mUHgve8zaC8BkH5a&t=2
    86

    Widzę reklamy w Vivaldi (Chrome)... jest jakiś dobry blocker? :)

  • 36. Data: 2024-04-25 08:06:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A tak z ciekawości jak stójkowi mierzą prędkość roweru i hulajnogi?
    iPhonem?

    -----

  • 37. Data: 2024-04-25 08:07:55
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nieprawda.

    -----

  • 38. Data: 2024-04-25 08:24:28
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Przypomniała mi się sytuacja, gdy uniknąłem mandatu wpadając na dobrodusznych
    policmajstrów po moim przejechaniu na czerwonym pasami
    wiodącymi przez torowisko (ale zatrzymałem się przed jezdnią).
    Ani mnie ani im nie przyszło w ogóle do głowy, że jadę po chodniku, tylko te światła,
    puste torowisko (i oberwanie chmury było,
    panowie stali pod arkadą).
    Teraz widzę, że te pierwsze pasy bez świateł też przejechałem. zresztą ten kawałek
    wygląda jak droga osiedlowa.
    https://www.google.com/maps/@52.2494107,20.9990701,3
    a,75y,312.9h,89.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYOrW1wTXYS6A
    8KWjNZ9q-A!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu
    Pytanie:
    Po jaki ch... jeździć jezdnią rowerem, skoro jest kilka metrów szerokości chodnika?
    Nigdy mi się nie zdarzyło zwracanie uwagi przez policję czy SM za chodnik.
    Natomiast sam jako kierowca się wqrwiam, gdy rower jedzie wąska uliczką, choć wzdłuż
    niej prowadzi ciąg pieszo-rowerowy (ale MAMIL
    po płytkach chodnikowych jechał nie będzie, bo mu się lycra na d... przetrze i cały
    lans na nic).
    Zadziwiające, że kształt kierownicy odpowiada zawartości mózgu: barany, prostacy i
    rogaci ;-)

    -----

  • 39. Data: 2024-04-25 09:02:04
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Tak swoją drogą czy ta starsza pani próbowała przejechać rowerem przez przejście dla
    pieszych, czy przeprowadzała rower, czy
    przejeżdżała przylegającym do przejścia przejazdem dla rowerów (wiadomo
    dziennikarze)?
    https://wydarzenia.interia.pl/kraj/news-zwrot-ws-wlo
    dzimierza-cimoszewicza-nowa-decyzja-sadu,nId,7472972
    #parametr=zobacz_takze

  • 40. Data: 2024-04-25 09:03:49
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie kręci.